HTML

Moormotáék és a Túr dö Talp

Remélem, időben kialakul. Gyerekekről, fotózásról biztosan lesz benne szó.

Friss topikok

Linkblog

Frappánsság hiánya

2008.12.22. 20:22 Somvirág

A cím motíválatlanságra utal. Vajon kell-e írni ilyen helyzetben?

Elmentünk esti karácsonyi közvilágítást fényképezni. Leszálltunk a Bajza utcánál és elsétáltunk a Széchenyi fürdőig. Amit láttunk, ami a hangulatunkhoz passzolt, az fényképeztük. Az eredmény fellelhető itt:

http://cid-d53ed526cf129dd1.skydrive.live.com/albums.aspx

Az itthonlét most kellemes, pihentető és még nem unom. Minden nap szunnyadok kicsit, főzök, szép lassan tüntetem el az évközbeni hajtás miatt parlagon maradt házimunkák gyümölcseit: a porcicákat, mosatlanokat, szennyeseket. De mindezt csak olyan mértékben, mintha sétálnék. Minden nap, amióta itthon vagyok, sütöttem valamit. Tegnap sütöttünk fahéjjas korongot, ma megtöltöttük tejszínes-csokis krémmel a nápolyit..... És már régóta a kamrában figyel a karácsonyi mézeskalács is. Vannak még süti és torta terveim a hátralévő időszakra. Holnap maradékot eszünk, délelőtt elmegyünk bevásárolni az év utolsó hetére.

Szilveszteri gondok léptek fel, különböző okok miatt most az látszik a legvalószínűbbnek, hogy családi körben és tévé előtt ülve itthon fogunk ennek az évnek a fenekére csapni távoztában. Pedig a NőkLapjaCafén található éves szerelmi horoszkópom szerint:

Párra váró oroszlánok: A párt kereső Oroszlánok 2008 év elején buliból ki, buliba be fognak járni. Élvezik az életet, és úgy érzik, valójában nem hiányzik semmi. Rengeteg régi ismerőssel futhatnak össze az év elején. De senkinek a közeledését nem tudják komolyan venni. Talán azért, mert várnak a „földrengésre", a „vulkán kitörésre", ami azt jelzi számukra, hogy itt vannak érzelmek, és vannak értékek. Az Oroszlánok szeretnek flörtölni, de ez pusztán „ujjgyakorlat" számukra, hogy ki ne jöjjenek a „gyakorlatból"...

Egy tavaszi külföldi út kapcsán találkozhatnak végre valakivel, aki megdobogtatja a szívüket. Ez az ember minden szempontból különleges, ezért is fog nagyon tetszeni az Oroszlánoknak. Hisz ők csak az egzotikus, különleges embereket és dolgokat értékelik.

Nyár elején tele lesznek energiával, ami tettekre sarkallja őket. Eredményeket érhetnek el végre a munkájukban. Komoly sikerek, elismerés és előléptetés is várhat rájuk. Ez első sorban az ő érdemük, de ne feledkezzenek meg a támogatóikról sem! Ezek a sikerek elvonják a pár kereséstől az idejüket, ezért erre nem is fordítanak túl sok energiát. Ugyanakkor a barátaikkal szívesen és sokat lesznek nyáron. Rengeteg közös programot szerveznek, ami kikapcsolja az Oroszlánokat, és visszahoz régi, szép emlékeket is.

Születésnapjuk környékén annyira jól fogják érezni magukat, hogy nem sokat törődnek a „jelentkezőkkel". Nem értik, miért ilyen bonyolultak az emberek és az emberi kapcsolatok.

Ősszel több lehetőségük is lesz kisebb utazásokra. Ne hagyják ki, mert ez jót fog tenni a kapcsolataiknak, legyenek azok baráti, vagy szerelmi kapcsolatok.

Az év vége sok szórakozással, bulival és szexxel fog telni. Ez igazán vidám óév búcsúztató lesz!...

Szóval, erre kiváncsi leszek!

És akkor két gondolat két pasiról. Az egyik az az ember, aki utoljára érdemelte ki ezt a nevet nálam. Vége szakadt a semminek, elkopott.Nem írtam meg a levelet, ami ide küldte volna emberemet, csak írtam neki, hogy balkáni megoldásnak tartom, ha valaki szó nélkül kilép valamiből. Mégiscsak pazaroltunk egymásra pár forintot telefonszámla formájában, mégiscsak naponta egy-két percet kommunikáltunk egymással. Jó, jó, tudom ez női gondolkodás. Mégis, kedves olvasóim, magyarázzátok már meg, akkor miért vett fel ezt követően az NLC-n a társkeresőben a kedvenc tagjainak sorába? A másik pasis gondolat az, hogy eszembe jutott Izsák Gábor. Igen, rég volt és semmi sem volt, mégis eszembe jutott. Általánosba jártunk együtt (egy osztályba!), olyan volt, mint a fürjtojás: folyton piszkos volt az arca vagy a keze, hófehér bőrén ragyogtak a szeplők, de mérhetetlenül sok borította különösen az arcát, de a karjait is, szemüveges volt és vörösbe csavarodott a hullámos haja. És rettentően sokat csúfolt, amin akkor nagyon sokat kiborultam és a zokogórohamaim egyik legfőbb oka éppen ő volt. Mikor már nagyok voltunk, felnőttek, kb. 3 éve rámtalált az iwiw-en. Beszélgettünk, találkoztunk, elnézést kért az okozott gyötrelmekért (amikről nem tudott), büszkén megmutatta a nyomdáját (mert vállalkozó), majd meghívott egy olyan illusztris könyv bemutatójára, amit ő nyomtatott, ami igen igényes volt és ami ennek megfelelően nem készült sok példányban. Nem ebből akart meggazdagodni, ez a büszkesége volt, a gyermeke. És én nem mentem el a könyvbemutatóra, már komolyan nem emlékszem az okára, a legvalószínűbb az, hogy nem volt kedvem egyszerűen. Itt vesztettem el. Bár nem értettem hirtelen feltűnését az életemben, mégis jó volt vele beszélgetni, jó volt érezni, hogy valaki, akitől anno tartottam, értékel és fontos vagyok (hogy fontos voltam anno is vagy csak az évek múltával váltam a szemében azzá, azt nem tudom. Ahogy azt sem, milyen minőségben lettem fontos.) Sokat szenvedett a magyarországi közegtől, nem találta a helyét, talán erre is kellettem neki, hátha valamilyen módon itt tud maradni általam, talán velem (de nem akarok nagyképű lenni, mert ezt a részét sosem értettem a kapcsolatunknak - és ez a szó itt most nem járást jelent, hanem a kapcsolatot mint színtiszta találkozást és kommunikálást jelenti). Szóval sokat mesélt arról, el akar innen menni külföldre, de már egy hosszabb olaszországi tartózkodáson is túl volt, mintha ott sem igazán lelete volna a helyét, bár elmondása szerint ott még mindig jobb volt...... Fantáziált Dél-Amerikáról, bár megigérte, ha elmegy, előtte szól majd. Első jel, amit észrevettem, hogy nincs fent az iwiw-en. Hívtam, a telefonja kicseng, de nem veszi fel. Időről időre megcsörgetem, ugyanez a helyzet. Már lassan két éve....... Szüleit nem ismerem, nem tudom, hol laknak, nem tudom, hogy hívják....... Ma az jutott eszembe, bárhol is van, karácsonyra csak hazajön..... Holnap felhívom.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moormota.blog.hu/api/trackback/id/tr21837205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása