HTML

Moormotáék és a Túr dö Talp

Remélem, időben kialakul. Gyerekekről, fotózásról biztosan lesz benne szó.

Friss topikok

Linkblog

A hétvége utáni első nap

2008.12.08. 17:32 Somvirág

Ez számomra mindig nehéz. Garfield-effektus. Szombaton nem tudok reggel tovább aludni, nagyjából akkor ébreszt a biológiai órám, amikor hétköznap munkába indulnék. Onnan már bajosan tudok visszaaludni. Ha szerencsém van, a szombat délután az alvásé (sokszor három órát is tudok durmolni). Furcsa az, hogy az esti alvásomat sem zavarja..... Vasárnap már tovább tudok aludni, de a régi, kamaszkori 10-11 órás ébredés elérhetetlen....... Ez valahogy hétfőre lenne teljesíthető, de mint tudjuk, az a hét eleje és kelni kell, menni kell, kanyarog a kifli a vaj alatt, kenni kell...... Vagy valami ilyesmi. :-) Most az tartja bennem a lelket, hogy még egy hétfő, aztán hosszú téli szünet vár. Reményeim szerint mozgalmasabb, mint tavaly, amikor is beteg voltam, de úgy intézem majd, hogy olvasásra, lustulásra is jusson, mert az is kell nekem. Fenyőillatú lustálkodás a gyertyafényben...... Nem romantikus? Ugye......

Külön nehézség a napban, hogy meló terén minden áll, de szó szerint. Háromszor csörrent meg a telefon, ebből egy ügynök volt, kétszer pedig ugyanaz az ember szeretett volna valamit megtudni. Egy árajánlat, egy visszaigazolás és csak az internet és a HASZON magazin tartotta bennem a lelket. Az újságot kiolvastam, a neten pedig az összes oldalt végigböngésztem, amit szoktam, és nem jut eszembe újabb....... Vagyis kedvem szerint szívesen látogatnék irodalmi oldalakat, de azt hogyan magyarázom meg lebukás esetén, miért is kell a szerszámkereskedéshez a modern irodalom?

Volt viszont egy kellemes meglepetésem. Néhány nappal lejjebb leírt okokból lemondtam emberemről. Valóban nem számítottam rá semmilyen téren. Mikor az sms-jelző hang megszólalt, azt kérdeztem magamtól, vajon az egészségpénztár miért ilyen korán tudósít az egyenlegemről, talán azért, mert 20.-a után rögtön jönnek az ünnepek? Fél szemmel elolvasva majdnem leesett az állam és még egyszer, nyugiban el kellett olvasnom az sms-t, hogy felfogjam, emberem jelentkezett így...... Szabadságon van, közben gondol rám (nem rám gondol, figyeljünk a szórendre, különbség van!). Nem voltam rest, felhívtam, mire az első reakciója az volt, de jó a hangomat hallania.... Ejha, gondoltam, nem sikerült a hétvégi randi a másik jelentkezővel, mert ilyen kedves nem volt, mióta az első randinkon túl estünk. Tudni kell, hogy nem sokkal a tervezett vasárnapi randink előtt mondtam én le a programot. Tudomásul vette, látszatra nem neheztelt, én evvel lemondtam róla, úgy éreztem, ez a fejezet lezárult. Most mégis megy tovább.  Úgy alakul, hogy valamiben a segítségére lehetek, így holnap futólag találkozunk, aztán ki-ki megy tovább a maga útján.  Nem tagadom, egyre érdekesebb a történet. The show must go on....... Hát akkor játszunk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moormota.blog.hu/api/trackback/id/tr65811553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása