HTML

Moormotáék és a Túr dö Talp

Remélem, időben kialakul. Gyerekekről, fotózásról biztosan lesz benne szó.

Friss topikok

Linkblog

Mikulás-napi ajándék hiány

2008.12.05. 13:58 Somvirág

Segítségemre van a nulla ajándék kiosztásában a TICKETPRO is. Történt, hogy dec. 1-én interneten találtam rá a hó végén a SYMA csarnokban megrendezésre kerülő 20 éves a Mindhalálig Beatles színdarabból ismert zenekar. Mesóval közös kedvencünk az együttes, azt gondoltam, remek mikulás-napi ajándék lesz. Nosza, rendeljünk jegyet karosszékből. Sikerült is, szállítási költséggel együtt az ellenértéket bankkártyával kifizettem, visszaigazolást megkaptam. Ez ugye hétfő volt. Csütörtökön (dec. 04.) már ideges lettem, hol az áru. E-mailt küldtem, de nem válaszoltak, így telefonűltam. kedves s fiatalos női hang közölte, kolléganője, akihez ezek a jegyek is tartoznak, nagyon el van foglalva a Depeche Mode jegyekkel, így csúszik a rendelésem is. Majdnem mondtam, kit érdekel, de úrinő nevelést kaptam és volt gyerekszobám is, igaz, Gabcsival osztozkodtunk azon is. Kolléganő kedvesen megígérte, szól, hogy ezt vegyék előre (mégis csak mikulás-nap lesz), így ma megkaphatom az árut. Hááááát ma az áru helyett a tegnapi levelemre érkezett válasz, legyek türelemmel, a jövő héten fogják szállítani. Nagyon mérges lettem. És ennek válaszlevelemben hangot is adtam. És azt is jeleztem, nem valószínű, hogy újra vevőjük leszek. Nem értem, hogyan tud egy ilyen cég megmaradni a piacon? És mia az, hogy a DM-rajongók előbbre valók? Mert az ő jegyük valószínűleg többe kerül (a miénk darabonként 2900 Ft volt)? Kellemes ünnepeket kívánok TICKETPRO! És nem a munkatársaknak, hanem a cégnek magának, mert a fejétől bűzlik a hal a halpiacon, vagy amilyen a gazda, olyan a krumplija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://moormota.blog.hu/api/trackback/id/tr51805877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása