HTML

Moormotáék és a Túr dö Talp

Remélem, időben kialakul. Gyerekekről, fotózásról biztosan lesz benne szó.

Friss topikok

Linkblog

Pink Floyd és a munka viszonya

2008.12.03. 13:43 Somvirág

Tettszenek azok a blogok, ahol az írók idézeteket, saját verseket, fényképeket "gyártanak". Szeretnék én is otthonos blogot. Talán az a titka, hogy mindennap "be kell nézni" és egy kicsit "csinsítani" kell. Vagy az, hogy igényünk legyen rá........ Ez megvan bennem talán, hiszen kamaszkoromban a naplóm is otthnos volt. Időm már kevésbé.........

Ez igen egyszerű képlet. Pink Floyd van és hallgatom. Eddig is tudtam, hogy jó a zenekar és a zene, amit lemezre tesznek, de hogy van időm és az agyamban befogadóképesség (mert más nem tölti be vagy ki), így még hatásosabb az egész. És szomorkodnom kellene, mert munka híjján az agyamban lévő képességeket még csak megcsillantani sem tudom, mégis nyugdt vagyok és derűssé tesz a zene.

Igen, van gondolkodni is erőm és időm. Mostanában jó gondlatok töltenek el, bár egyre többet fókuszálnak a gondolataim egy adott irányba, egy személy felé. Azt gondolom, jó úton vagyok, és tudom, hogy rettenetesen nehéz dolgom lesz, mert egy igen öntudatos és humortalan (vagy inkább humort nem értő) emberrel akadtam össze. Hogy megéri-e, azt még nem tudom, ahhoz jobban kellene ismerni. Mindenesetre felvillanyoz az a lehetőség, hogy valami olyan dolog, ami álmom volt, és amiről még akár nyáron is simán lemondtam volna (jelentkező híjján), most elindult a lehetőség felé. Ugyanakkor valamiféle átverést érzek a háttérben. Öreg róka már nem lepődik meg semmin, és lehet az is, hogy ártatlan a dolog, már csak én vagyok túl gyanakvó. De erről talán most többet nem szólok. Inkább hagyom magam sodortatni az árral, nem erőltetem magam és mást ebbe a helyzetbe, nem gyártok elméleteket és ellen-elméleteket.

Számítógépes fejlesztésben vagyok. Magamat fejlesztem a számítógép-ismeret terén. Othhon valami történt a hálózati kártyánkkal, ami az alaplapra van integrálva (úgyhogy csak remélni tudom, hogy a hálózati kártya és nem az alaplap a hibás). Kollegális segítséggel és távirányítással a hétvégén megkísérlem a lehetetlent - magam teszek a gépbe és aztán telepítek egy hálózati kártyát (miután az alaplapn lévőt letiltottam). Majd valahogyan beállítom az internet-kapcsolatot is.......... Mindenesetre nagyon jól esik, hogy karácsony előtt ilyen plusz kiadásokkal kell szembenéznem. És ha ez nem vezet eredményre, akkor még meg kell értetnem Martzi fiammal azt is, hogy bármennyire szeretném, az alaplapra már nincsen kb. 20 ezer forintom és pluz kb. 15 ezer egy szerelőre, aki kicseréli azt...........

Martzi 13 éves lesz lassan, Mesó 16 múlt. Én 1970-ben születtem. Többen a legszűkebb családban nem vagyunk, volt idő, mikor még 4 volt az ember létszám és állatok is osztozkodtak a lakás levegőjén velünk. Mára ennyire kopott a létszám és nem minden veszteségre vagyok büszke (hogy kit sajnálok igazán, azt jó embereknek magánlevélben megírom:-))

Sajnos még nem jöttem rá, hogyan tegyem ide kedvenc képem. Majd még gyakorolok!

 

Szólj hozzá!

Címkék: pinkfloyd hálózatikártya

A bejegyzés trackback címe:

https://moormota.blog.hu/api/trackback/id/tr12801461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása